لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه با بیش از 12 سال سابقه کار، ما به مشتریان خود قول می دهیم که لوله بازکنی را با قیمت ارزان و بهترین کیفیت تضمینی انجام دهیم جدیدترین نرخ لوله بازکنی در سال 97 طبق مصوبه قیمت لوله بازکنی اتحادیه تهران در این مطلب درج شده است، برای مشاهده لیست قیمت ها با سرویس لوله همراه باشید.

لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه
به جرات می توان گفت تمام مردم ایران به ویژه ساکنین استان بزرگ تهران نام اتحادیه صنف تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران را با نام اتحادیه لوله بازکنی تهران یا اتحادیه تخلیه چاه تهران می شناسند، در صورتی که اصلا صنفی به این نام نه تنها در تهران بلکه در ایران وجود ندارد.

به همین خاطر، وقتی برخی شرکت های نامعتبر با انجام لوله بازکنی و طلب کردن مبالغ بسیار زیاد مثل 500 هزار تا 1 میلیون تومان، کلاهبرداری لوله بازکنی را انجام می دهند و هیچ ترسی هم از تماس با اتحادیه لوله بازکنی ندارند.

یکبار برای همیشه به خاطر بسپارید که نام این مرکز اتحادیه آهنگران تهران است. با این نام به راحتی می توانید از 118 شماره مرکز را دریافت کنید و به قسمت لوله بازکنی وصل شوید و سوال یا مشکل خود را با کارشناسان مطرح نمایید.

به خاطر همین کلاهبرداری ها است که مجموعه سرویس لوله تمام خدمات خود را براساس قوانین اتحادیه در نظر گرفته تا هیچ مشکلی پس از انجام خدمات لوله بازکنی در تهران پیش نیاید.

این قوانین شامل تعیین تعرفه و قیمت و همچنین روش های صحیح و اصولی فنر زنی می باشد که همگی زیر نظر اتحادیه هستند، تا خیال مشتریان عزیزمان بابت هر چیزی راحت باشد.

آردینی اوخو
چهارشنبه 1 اسفند 1397
بؤلوملر :